Stories : Dimineata de dinaintea dezastrului part 1 (Romanian Version)

1 Ianuarie 2012 / ora 5:40 dimineata / Acasa

In timp ce tot ce putea face creierul meu la ora 5:39 este sa proceseze  sa nu arunc si lingurita odata cu iaurtul in gunoi, parintii mei si ceilalti dormeau in camerele lor , iar eu , cana de cafea si ziarul saptamanal de la LIDL cercetand ofertele la pliculetele instant coffe importate din Germania erau importanta ca democratia si drepturile femeilor pentru mine. Asteptam sa se faca odata 7:45 AM ca sa merg la biblioteca si dupaia la vara mea Elle , mai iau o gura din cafeaua mea cu lapte esentiala pentru a supravietuii acestei dimineti.Iau o pastiluta de durere de cap si imi pregatesc apa pentru dusul friguros de dimineata , il stiti si voi nu?Cand tie mila pentru corpul tau probabil o sa inghete .

:*Iary Smith:* nota : 3/10

1 Ianuarie / ora 7:00 /Pe drum inspre magazin

„Buna ziua” ii spun casierei si ea imi da o cana de cafea „Scuzati-ma dar deja am baut 3 cani” casiera imi arunca o privire si cum ea si-a intors capul inapoi de la geam vede cana gol goluta „Vesti noi de la Academie?” o intreb si deschid ziarul Adevarul la pagina 12 , „Cum sa reduci stresul trimitand persoanei tale mesaje de iubire scris de Ciocoiu Andrei” un lucru  ma amuza si acela este ca uni oameni chiar iau aceste articole in serios .”Nici macar o vorba” imi raspunde caserita cu un zambet usor si se concentreaza la celalalt cumparator . Articolul era scris de unul dintre elevii Academiei noastre de jurnalism .Imi dau drumul la iPod si incpe sa cante playlistul meu favorit Honor Society un inceput ploios si chiar ne informativ .”

„*Iary Smith:* nota 7/10

1 Ianuarie / ora 9 :54 PM / In pat

Un sfarsit de zii oribil mega oribil si plictisitor , in Londra , acolo unde ar trebuii sa se intample o groaza de lucruri interesante , pai nici odata .

Nota finala : 4 / 10

 

Lasă un răspuns

