Stories : Dimineata dinaintea dezastrului Part 2 (Romanian Version)

3 Ianuarie / ora 7:50 / La cafeneaua Johnsons (de langa Academie)

O dimineata perfecta as putea spune nu imi imaginam ca acel cineva o putea strica  . Imi ridic privirea si o vad pe

Diane , cu cafelele in mana , Diane era o victima a modei anilor 20′ slash 80′ , imbracata cu un palton cu paiete roz si mov care scotea in  evidenta suvitele albastrui din capul ei ,Diane nu  semana deloc cu o femeie de 21 de ani , in al doilea an de facultate. Imi iau cana de cafea si ma uit dupa cum am spus „acel cineva” .

3 Ianuarie / ora 7:55 / La cafeneaua Johnsons (de langa Academie)

„Deci crei ca Elton va ajunge?” o intreb cu ochii de catelus plouat pe Diane ea isi ridica privirea la mine cu o spranceana ridicata care clar iti spunea un singur lucru , „Iar te-ai certat cu Chip?” o intreb si ea enervata isi ridica ziarul ca si cum era sa il arunce in capul meu , dar nu , a luat cana a mai sorbit din cafea si pune calma ziarul si imi reaspunde „Se cam vede , nu? Ori sunt eu cea mai proasta actrita din acest colegiu ori ai puteri supranaturale” imi raspunde cu oboseala , „Eu as opta pentru amandoua, dar nu acum.Ce s-a intamplat?” o intreb pe Diane ea isi ridica palaria asemanatoare cu modelul Fedora-Thumb neagra (purtata desigur de Michael Jackson) si respira adinc „Dar desigur , inteligenta mea superioara si-a dat seama din prima lui privire si trist dar adevarat se va sfarsi cu un divort”  pe Diane o apuca plansul. „Stii ceva orele incep in 4 minute sa ne ducem la Academie”.

Nota 2/ 10 Spream ca Diane este mai putin nebuna decat mine , ma inselam.

3 Ianuarie / ora 5 :40 PM / Acasa

In sfarsit acasa perdelele ne trase si mizeria iti amintea de casa bunicilor de la tara , menajera nu sia tinut promisiunea , desi vad un biletel pe care scrie „Maine la 9:30 AM la Cafeneaua de pe strada AngosBrokenWheel”

5/10 Nu am nici acar un otiv de ce sa dau aceasta nota dar am un presentiment bun in legatura cu asta

15 Ianuarie / Ora 4:50 AM / Acasa

Imi pare foarte rau ca nu am mai avut sansa sa mai scriu in jurnal , dar eu si Elton ne-am cuplat .Intr-un fel aceasta intorsatura este foarte ciudata si extrem de brusca pentru unii dintre voi , chmm ma rog . Si in fine pai cam atat pentru acest moment extrem de ciudat . In fine eu , eram innebunita acum dupa fiecare miscare care Elton o facea FIECARE .”O sa se termine extrem de urat” spune Diane incercand sa ma descurajeze „Comportate si tu ca o femeie nu mai visa la Elton cum viseaza copilele de 12 ani la Justina Bieber . Ma gandisem de mult timp sa fac o miscare la care mereu visam sa o fac  dar din pacate niciodata nu m avut curajul acesta , asa ca m-am decis sa merg la Elton acasa dar exact cand imi ridicam mana observasem ca tremura extrem de ciudat si ma intepa l rinich asa ca am decis sa stau acasa cu Diane. „Esti bine sau ai doar boala lui Calachi?” ma intreaba Diane pe un ton amuzat”Asta imi place la tine , esti ca un show de adolecenti in 3D !” adauga rautacios Diane . Inima imi era impacata asa ca nu aveam de ce sa imi pese de nimic oricum la 8:50 AM merg la intalnire cu Elton si imi revin .

5 Ianuarie / ora 9:00 AM / In drum spre casa

Inca o intalnire perfecta , ca de obicei , Elton in pardesiul lui maroniu si cu rochia mea rosie aratand ca cuplul Rick si Ilsa din Casablanca numai ca parul meu blong si cret nu semana cu cel a negru a lui Ilsa sau ma rog ce culoare avea parul ei pe atunci (filmul era incolor) . „Vrei sa ne oprim undeva ? La un restaurant?” ma intreaba Elton „Mai bine merge acasa , am un pachet de filme pe care le putem vedea” raspund eu „Vai doamne , ce e cu tine?Filme?Mai bine facem altceva!” Elton uneori critica prea mult parerile mele „Pai sa stii ca este o idee buna! Si de ce mereu orice as face nu este destul?Mereu facem ce vrei tu…!”

„Eu?Eu nebun?Cine a mers la Mall si a cheltuit 98 de dolari?Cine?!” Elton era enervat pana la cer dar eu ca o proasta ce sunt continuam sa ma cert si cred a aceasta zii este cea mai oribila din lume… „Daca nu ma placi si crezi ca sunt nebuna de ce nu ne despartim?”

„Bine oricum esti o lipitoare!” Elton ma insulta si pe mine tot ma durea „Du-te dracului!”

„Inteligenta lui peste!” imi raspunde , iar eu o iau la goana

Nota 0/10 cea mai oribila zii din istorie

 

 

 

 

Lasă un răspuns

