Dimineata dinaintea dezastrului Part 3 (Romanian Version)

20 Ianuarie / ora 8:30 PM / Acasa / Vineri

Probabil va intereseaza de ce stau acasa in aceasta seara magnifica si ce timp minunat pentru a iesi la o intalnire , nu si pentru mine in ultima vreme fiecare cuplu ma face sa imi ies din pepeni . Diane era obosita de mine ca tot ma plangeam de ce Elton si ca il vreau inapoi , dobitocul dracu sa il ea . Eu ca o femeie proaspat despartita / divortata ma simt ca Boddy Pap fara Enie Gond .Diane intra pe usa ca o razboinica nija si imi ofera un plic. Un lucru era destul de evident , faptul ca zambea cu toata gura deci insemna ea a primit ceva sau pur si simplu imi mai creeaza rautati . Plicul era gol si mazgalit pe afara dar inaunrul lui era un cod cu cifre , „ce inseamna acest lucru?” , ma intrebam cu curiozitate.Diane tot zambea in timp ce eu am cautat pe google aceste numere  nimic .

21 Ianuarie / ora 5:11 AM / Acasa / Sambata

Se spune ca mereu ajungi de unde ai inceput , pai ca de obicei revista de la LIDL si cana de cafea niciodata lipsind , camera era foarte tacuta nici macar pasarele ce obisnuiau sa intre si sa fure paine nu a mai venit pana la urma , parca fiecare lucru a murit si numai eu am ramas . Si Diane era parca moarta iar parintii nu imi mai raspund pentru ca amavut o relatie si nu le-am spus , viata decurge oribil , de ce?De ce sa chinui un simplu om de 21 de ani?Cum universul ma trateaza cu tacere deplina .Cum fiecare lucru care l-as face este gresit si trebuie pedepsit cu cruzime . Jurnalul a ramas  ca de obicei singurul meu prieten in lumea asta .Acum ii inteleg pe nebuni , cum lor li se pare ca sunt chinuiti de orice lucru in tacere , te simti ca …. un nimeni din 7 miliarde de oameni fericiti numai tu esti trista, te simti ca o coaja de banana calcata pe un drum de masina , si incepi sa iti vezi toate defectele ,nu mai vezi partea pozitiva a lucrulilor si a corpului si mintii tale , si incepi sa te intrebi cum ar reactiona oamenii la inmormantarea ta . Asa ca m-am gandit la cel mai nebunesc lucru din lume!

21 Ianuarie / ora 5:23 / Acasa / Sambata

Cea mai buna idee , m-am gandit sa imi fac o inmormantare falsa , sa pretind ca am murit , am banii stransi de o viata si asa pot angaja niste oameni si mituii . Aceasta idee e cea mai buna din lume in timp ce pe mine ma ascunde o sa caute o dublura de a mea sa fie actor!Este nebunesc si inteligent in acelasi timp desi mai bine spus … Mai mult nebunesc.

De boringshit99 Publicat în JOURNAL

Lasă un răspuns

