O poveste scurta si total nepotrivita pentru caracterul scriitorului , si putin daca imi permiteti sa adaug la intamplare.

Dupa cum se vede , am inceput sa postez lucruli putin mai serioase .Nu credeam ca am sa ajung la aceasta etapa cruciala in viata mea de blogger . Etapele au fost lungi si plictisitoare si cam , cum sa ma exprim … neimportante cam exact ca viata mea acum .Totusi ce m-a schimbat asa de mult si de ce?Pai acel sentiment de maturitate sau chiar rusinea cand vezi postarile vechi.Iti vine in gand „Cine dracu a scris asa ceva?Ca eu nu !” sau „Chiar eram asa de inteligenta?” cu sarcasm cu tot . In fine chiar nu ar trebuii sa lungesc aceasta postare desi mi-as dori 🙂 .Ma asteapta conversatii lungi cu doar o persoana sau poate daca sunteti norocosi mai scriu un episod dar dupaia ma duc la culcare pentru ca maine ma intalnesc cu prietena mea Diana in oras si ca de obicei o buram pana la fast-food(Yanis) si mancam . In rest va iubesc pe toti >:D< Promit ca am sa postez cat de repede pot un episod nou:****

:*IarySmith:*

De boringshit99 Publicat în JOURNAL

Lasă un răspuns

