Dimineata dinaintea dezastrului Partea 4

20 Ianuarie / ora 7:45 AM / Acasa

Un moment de tacere pentru viata mea sociala care tocmai a murit . Si iubirea care sa risipit . Ma apropii de acele etape ale vietii de adult in care viata e plictisitoare , dar nu acum .Sunt fata de la facultate care iroseste oxigenul cand vorbeste . Melodia WestLife – The Rose imi canta in cap si cum mereu plang la melodia asta si cum sunt nefericita ,totul devine personal. Eu si Elton . Un lucru e sigur , nu se va intampla .

ora 7:50 :

Oja de pe unghii cade pentru ca o dau jos de plictiseala cu varful celeilalte unghii; este semnul de „De ce dracu m-am trezit asa de devreme?”.  Ma ridic si ma uit in ziar la aceleasi subiecte : Horoscop,  Articole ciudate,  Jurnalist Care Nu stie Sa Scrie Un Reportaj Ca Lumea , Sfaturi Medicinale , Sfaturi – De -Iubire – De La un tocilar FARA Iubita , Sfaturi Psihologice Fara Niciun Efect etc… Cana de cafea , ca de obicei , cred ca vati saturat deja de ea de la cat o pomenesc dar din pacate cana  si jurnalul sunt singurii mei prieteni. Jurnalul murdar cu pete de cafea si lamaie, ce abia se mai deschidea si  cu un miros insuportabil. Diane a incercat sa il deschida, dar la inchis cum a simtit mirosul . Pai sa spunem ca avem antifurt!

20 Ianuarie . ora 8:00 AM / La Biblioteca

Caut de saptamani un subiect pentru articol si nu gasesc nimic , facultatea de jurnalism este grea . Imi pun cartea jos si in fata mea este ghici cine , Elton!Citea o carte : „Cum sa treci peste o relatie complicata si enervanta . Versiunea Pentru Barbati. ” ma gandeam daca citeste cum sa accepte faptul ca eram intr-o relatie . Il bat pe umar si spun cu o voce pitigaiata : Un stilou , va rog frumos .

„Desigur…” lasa cartea jos si ma vede, scapa stiloul ne acoperit si pateaza covorul cu cerneala neagra , „Domnul , va trebui sa platiti pentru detergent!” spune bibliotecara la el .

Lasă un răspuns

