Dimineata dinaintea dezastrului Partea 7

6 Martie / 10:44 AM / In oras

Era o dimineata rece de primavara , ploaia si mirosul cafelei proaspete inconjura camera , citind un articol CNN , petele de praf de pe peretii vechi care aproape se destramau imi aducea aminte de copilarie.Ajunsa in curtea Academiei l-am vazut pe Elton cum isi lua pachetul de tigarete zilnic si se indrepta spre orice banca ca sa isi termine articolele, decisa sa ii distrug dimineata am mers la el si amandoi ne-am asezat la aceasi banca el s-a apropiat de mine si ma tinea de mana…

”Salut , Ally…”  accentul lui irlandez ma omora pur si simplu iar eu cu un accent monoton de englezoaica nu vroiam sa stric armonia

„Hey…Am auzit ca ai fost promovat” spun pe un ton ragusit

„Nu , de unde ai luat aceasta idee? ”

„Maximilian” spun si ma ridic in fata lui

„Ah , pai , ca sa stii , ca noi” ar fi terminat fraza daca un elev grabit nu s-ar fi bufnit in noi si a varsat cafeaua pe paltonul meu Bonnie Original

„Oh , scuzati-ma ,am sa platesc factura de la curatatorie.Sunt Jeremy , apropo , si este primul meu an” spune copilul avea parul blond si cret si era imbracat in haine subtiri de vara ; un tricou scurt cu ‘Black Sabbath’ si o pereche de jeansi uzati .

„Observ” ii raspunde Elton si pleaca

„Imi pare rau , domnisoara.” imi spune zambind

„Nu e nimic , m-am obisnuit , fac asta singura de prea multe ori si numele meu este Allyson Gibson” spun si ii strang mana

„Ah , okay , in fine , imi poti arata drumul spre camera 215 de arta?” spune si zambeste larg inspre mine

„Desigur ca da” rad , si vorbeam cu el , in ciuda faptului , copilul asta era de treaba sau ma rog avea 19 ani ,..

Lasă un răspuns

